مهره سربسته DIN 917

CAP NUTS 917

مهره سربسته 917 یکی از انواع مهره های گنبدی می باشد که بدنه شش گوش داشته و انتهای آن کاملا بسته است. قسمت بسته این مهره ها برجستگی و انحنای کمی دارد و با پیچ های کوچک استفاده می شود. مهره گنبدی 917 علاوه بر افزایش ایمنی و جلوگیری از آسیب به انتهای پیچ، از نظر زیبایی نیز اهمیت بالایی دارد. این مهره ها در انواع استیل، برنجی و فولادی روکش دار در سایزهای متنوع تولید می شوند. نوین صنعت پارس این محصول را با قیمت مناسب به صورت خرد و عمده ارائه می دهد.

استعلام قیمت و خرید عمده و خرد

ساختار مهره سربسته 917

مهره CAP NUTS 917 یا مهره کلاهک‌دار، نوعی مهره سربسته است که برای محکم کردن پیچ‌ها و سایر اتصالات به کار می‌رود. این مهره دارای یک سر بسته یا کلاهک است که از بیرون آمدن پیچ و آسیب دیدن سطح جلوگیری می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود تا از این نوع مهره‌ها در کاربردهایی که ظاهر و ایمنی مهم است، استفاده شود. قسمت شش گوش بدنه مهره باعث میشود براحتی با آچار فیکس شده و نیاز به نیروی زیادی برای چرخاندن نداشته باشد. داخل بخش شش گوش رزوه شده و پیچ در آن جای می گیرد. قسمت انتهای مهره کاملا بسته بوده و سطح آن شبیه به کلاه یا گنبد با برجستگی بسیار کم است. مهم ترین تفاوت این مهره یا 1587 در میزان انحنای بخش گنبدی است. از دیگر تفاوت های این مهره با 1587 در نوع کاربردشان است. مهره های 917 مقاومت پایین تری نسبت به بقیه داشته و به همین دلیل در صنایع سنگین کمتر استفاده می شود.

انواع مهره گنبدی 917

تفاوت در این مهره فلزی از نظر جنس و سایز و ابعاد است. این مهره ها در گریدهای مختلفی تولید شده و رایج ترین متریال به کار رفته در آنها استیل، برنج و فولاد روکش دار است. مهره سربسته 917 استیل کاملا ضدزنگ است و در تماس با نم و رطوبت، مواد خورنده و عوامل محیطی دچار تخریب نمی شود. به همین دلیل در بسیاری از صنایع که با مواد شیمیایی سروکار دارند از این مهره ها استفاده می شود. مهره گنبدی 917 برنجی از دیگر انواع این قطعات است که در آن آلیاژ مس و روی به کار می رود. با توجه به نوع و مقدار هر یک از آلیاژهای به کار رفته در این مهره ها، استحکام و مقاومت آنها متفاوت است. در صنعت علاوه بر مهره های استیل و برنجی از نوع فولادی نیز استفاده می شود. فولاد کربن به کار رفته در این مهره ها در برابر خوردگی مقاومت کمتری داشته و به همین دلیل به صورت روکش دار اجرا می شوند. روکش های این مهره ها گالوانیزه سرد و گرم و داکرومات است.

استاندارد مهره گنبدی 917

استاندارد DIN 917

کاربرد مهره گنبدی 917

  • صنایع خودروسازی
  • دکوراسیون داخلی
  • صنایع الکتریکی: برای محافظت از اتصالات الکتریکی و کاهش خطر شوک الکتریکی
  • تجهیزات ورزشی: برای اتصالاتی که در معرض تماس با افراد هستند و نیاز به ایمنی بالایی دارند.

قیمت مهره سربسته 917

قیمت مهره سربسته 917 براساس جنس و ابعاد و گرید آن متفاوت است. هر اندازه ابعاد و سایز مهره بیشتر باشد، متریال بیشتری در آن به کار رفته و در نهایت باعث افزایش قیمت آن می شود. علاوه براین، جنس مهره ها نیز عامل دیگری در تعیین قیمت این قطعات به شمار می رود و در یک مقایسه کلی مهره های استیل گران تر هستند. برای استعلام قیمت مهره گنبدی 917 می توانید با کارشناسان فروش نوین صنعت پارس تماس بگیرید.

خرید مهره سربسته 917

نوین صنعت پارس تامین کننده و تولیدکننده مهره گنبدی 917 استیل، برنجی و فولادی روکش دار در سایزهای متنوع با کیفیت تضمین شده است. در صورت تمایل می توانید این محصول را به صورت عمده و خرد سفارش دهید و بدون واسطه و با قیمت مناسب در هر نقطه از ایران تحویل بگیرید. کارشناسان فروش نوین صنعت پارس از طریق راه های ارتباطی پایین صفحه آماده ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید هستند.