مهره سربسته DIN 986

CAP NUTS 986

مهره سربسته DIN 986 دارای بدنه شش گوش و کلاهک شبیه به گنبد و برجسته است که بین این برجستگی شبیه به پله وجود دارد. این مهره ها تا حد مطلوبی از انتهای پیچ در برابر تماس با مواد خورنده و ضربه محافظت کرده و مانند پوشش عایق نیز عمل می کنند. نوین صنعت پارس تولیدکننده و تامین کننده مهره سربسته 986 استیل، برنجی و فولادی روکش دار در گریدهای M4 تا M20 است و محصولات خود را با قیمت مناسب به صورت عمده و خرد به فروش می رساند.

استعلام قیمت و خرید عمده و خرد

انواع مهره سربسته DIN 986

مهره های سربسته 986 (CAP NUTS 986) در بسیاری از صنایع سنگین و سبک مانند موتورسازی، خودروسازی، ساخت لوازم خانگی و دکوراسیون و غیره کاربرد دارند. این مهره سربسته در جنس های مختلفی تولید می شوند که پرکاربردترین آنها عبارتند از: مهره استیل 986: مقاوم ترین نوع مهره بوده و تماس با مواد خورنده باعث تخریب بافت آن نمی شود. مهره برنجی 986: در دکوراسیون و ساخت لوازم خانگی و موارد مشابه که زیبایی اتصالات اهمیت دارد از مهره های برنجی می توان استفاده کرد. در این مهره ها آلیاژهای مس و روی به کار می رود. مهره فولادی: یکی از پرکاربردترین انواع مهره فلزی بوده و روکش های گالوانیزه گرم و سرد در آنها به کار می رود. نوع بدون روکش این مهره ها مقاومت مطلوبی در برابر تماس با مواد خورنده و نم و رطوبت ندارد. تمام این نوع مهره ها تا حد زیادی می توانند از انتهای پیچ محافظت کنند. علاوه براین، به دلیل پنهان کردن انتهای پیچ، جلوه ظاهری بهتری داشته و ایمنی آنها نیز مناسب است.

استاندارد مهره DIN 986

این مهره ها در گریدهای M4 تا M20 با متریال استیل، برنجی و فولادی در اندازه و ابعاد متنوعی تولید می شوند. در استاندارد DIN986 برای هر یک از بخش های مهره اعم از قطر داخلی و خارجی، ارتفاع بخش شش گوش، قطر و انحنای کلاهک گنبدی و غیره اندازه اعلام می شود. در جدول زیر می توانید استاندارد مهره سربسته 986 را مشاهده کنید.

استاندارد مهره DIN 986

کاربرد مهره سربسته 986

  • تولید تجهیزات پزشکی
  • خودروسازی
  • موتورسازی و دوچرخه سازی
  • ساخت ماشین آلات صنعتی
  • اتصال قطعات داخلی تجهیزات کشاورزی
  • لوازم خانگی
  • ساخت تجهیزات ورزشی

قیمت مهره DIN 986

در تعیین قیمت مهره سربسته 986 مهم ترین فاکتورها جنس و اندازه و ابعاد این قطعات است. مهره های استیل قیمت بیشتری نسبت به نوع فولادی داشته و از نر کارایی نیز در سطح بهتری قرار دارند. برای استعلام قیمت می توانید با کارشناسان فروش نوین صنعت پارس تماس بگیرید.

خرید مهره سربسته DIN 986

در انتخاب و خرید مهره سربسته 986، لازم است به کیفیت مهره از نظر جنس و رعایت استانداردها در سایزبندی آنها توجه شود. لذا باید بر اساس نوع پیچ و کاربرد مورد نظر مهره مناسب را انتخاب کرد. کارشناسان نوین صنعت پارس اطلاعات مورد نیاز و مشاوره رایگان قبل از خرید مهره DIN 986 ارائه داده و با آگاهی کامل می توانید سفارش خود را ثبت کنید. با توجه به اینکه نوین صنعت پارس تامین کننده و تولیدکننده مهره سربسته 986 است، لذا محصولات خود را بدون واسطه به مشتری ارائه داده و از نظر قیمت در سطح مناسبی هستند.