مهره سر بسته DIN1587

CAP NUTS 1587

مهره سر بسته 1587 یکی از کاربردی ترین انواع مهره سربسته به شمار می رود که با نام مهره گنبدی نیز معروف است. این نوع مهره‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سر بسته‌ای داشته باشند، به طوری که قسمت انتهایی پیچ درون مهره دیده نشود. این طراحی نه تنها جنبه‌ی ایمنی دارد، بلکه از ظاهر زیبایی نیز برخوردار است. نوین صنعت پارس تولیدکننده و تامین کننده مهره گنبدی 1587 استیل، برنجی و فولادی در تمام ابعاد بوده و با قیمت مناسب می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

استعلام قیمت و خرید عمده و خرد

ساختار مهره سربسته 1587

به منظور جلوگیری از دیده شدن و آسیب دیدن انتهای پیچ و کمک به زیبایی بیشتر سطح برخی از این مدل مهره فلزی به صورت گنبدی طراحی شده اند. ساختار این مهره ها از بدنه شش گوش تشکیل شده که قسمت انتهایی آن با نیم کره شبیه گنبد پوشانده شده است. به طوریکه انتهای مهره در داخل گنبد قرار گرفته و کاملا پنهان می شود. پنهان شدن انتهای پیچ در گنبد این مهره ها چند مزیت مهم را به همراه دارد. از مهم ترین آنها می توان به جلوگیری از آسیب به پیچ اشاره کرد. علاوه براین، این نوع مهره تاثیر زیادی بر جلوگیری از ورود گرد و غبار و رطوبت از درز بین پیچ و مهره دارد.

انواع مهره گنبدی 1587

با توجه به اینکه این مهره ها کاربرد گسترده ای در بخش های صنعتی پیدا کرده اند، متریال متنوعی در تولید آنها به کار می رود. بر اساس جنس می توان انواع مهره سربسته 1587 را در گروه های زیر دسته بندی کرد:

  • مهره سربسته 1587 استیل: تمام بخش های این مهره از استنلس استیل تولید شده و به همین دلیل کاملا ضدزنگ و مقاوم است. مواد خورنده باعث تخریب بافت این مهره ها نمی شوند.
  • مهره سربسته برنجی 1587: این نوع مهره با متریال برنج که آلیاژ مس و روی است تولید می شود. رنگ این مهره ها زرد بوده و از جنبه زیبایی کاربرد دارند.
  • مهره سربسته فولادی 1587: این مهره ها با متریال فولاد کربن تولید شده و رنگ آنها تیره است. برای بالا بردن مقاومت مهره در برابر تماس با مواد خورنده، بعد از ساخت با گالوانیزه گرم و سرد یا داکرومات آبکاری می شوند.

استاندارد مهره سربسته DIN 1587

 رایج ترین نوع مهره های گنبدی، مدل DIN1587 بوده و بخش شش گوش و گنبدی آن کاملا از هم متمایز هستند. برجستگی گنبد در این مهره ها زیاد است و قطر آن با قطر رزوه پیچ برابر است.

استاندارد DIN 1587

کاربرد مهره سربسته DIN1587

محافظت از پیچ و عایق کاری سطح در برابر نفوذ آلودگی و مواد این مهره ها باعث کاربرد گسترده آنها در صنایع مختلف شده است. برخی از موارد کاربرد آنها عبارتند از:

  • خودروسازی
  • موتورسازی و دوچرخه سازی
  • لوازم خانگی
  • ساخت تجهیزات پزشکی
  • ساخت ماشین آلات صنعتی
  • اتصال قطعات داخلی تجهیزات کشاورزی

قیمت مهره سر بسته 1587

در محاسبه قیمت مهره گنبدی 1587 مهم ترین عامل جنس و ابعاد و سایز آن است. مهره های استیل بیشترین قیمت را داشته و از طول عمر بیشتری نیز برخوردار هستند. تعداد واسطه ها میان تولیدکننده و خریدار نیز عامل دیگری در قیمت گذاری این قطعات به شمار می رود. نوین صنعت پارس تولیدکننده مهره سر بسته 1587 بوده و محصولات خود را بدون واسطه با قیمت مناسب ارائه می دهد. جهت استعلام قیمت می توانید با کارشناسان فروش نوین صنعت پارس تماس بگیرید.

خرید مهره سربسته 1587

کیفیت بالای متریال به کار رفته در مهره و رعایت تمام استانداردها در طراحی و ساخت آن باعث شده است تا محصولات نوین صنعت پارس در بسیاری از صنایع کاربرد داشته باشد. کارشناسان فروش این مجموعه تمام اطلاعات مورد نیاز قبل از خرید را ارائه می دهند. برای خرید این مهره ها می توانید سفارش خود را به صورت خرد و عمده ثبت کنید.