مهره پرچی نیمه شش گوش (Half Hex Rivet Nut)

Half Hex Rivet Nut

مهره پرچی نیمه شش گوش یکی از زیرمجموعه های مهره پرچی جنس فولادی، استیل و آلومینیوم است که در صنایع مختلف برای اتصال قطعات به سطوح توخالی کاربرد دارد. بدنه این مهره ها تا نیمه به صورت شش ضلعی بوده و نیمه دیگر ساده طراحی شده و داخل آن رزوه دار است. به همین دلیل از چرخش و لغزش پیچ تا حد زیادی جلوگیری می کند. مهره های پرچ نیمه شش گوش در سایزبندی های مختلف طراحی و تولید می شوند.

دسته ها: ,
استعلام قیمت و خرید عمده و خرد

ویژگی های مهره پرچی نیمه شش ضلعی

ساختار مهره های پرچ نیمه شش ضلعی به گونه ای طراحی شده است که به سختی دچار چرخش شده و مقاومت بالایی دارد. بعد از اتصال قطعات به سطح مورد نظر با این مهره به طور کامل ثابت شده و تکان نمی خورد. به همین دلیل این مهره فلزی در صنایع متعددی کاربرد دارند. برای افزایش مقاومت و استحکام مهره پرچ نیمه شش گوش از متریال فولاد، فولاد ضد زنگ و استنلس استیل و آلومینیوم استفاده می شود. مهره های تولید شده با متریال فولاد و آهن دارای روکش گالوانیزه گرم و سرد و داکرومات بوده و مقاومت مطلوبی در برابر عوامل محیطی و نم و رطوبت دارند. برای اتصال قطعات به پانل و سطوح مورد استفاده در محیط های دارای مواد خورنده و نم و رطوبت زیاد، مهره های استیل کاربرد بیشتری دارند. در بدنه استوانه ای و توخالی این مهره ها رزوه ایجاد شده و به همین دلیل پیچ در آنها کاملا ثابت و بدون حرکت خواهد بود. اندازه رزوه و قطر داخلی و خارجی مهره ها در سایزهای مختلف متفاوت هستند.

ویژگی های مهره پرچی نیمه شش ضلعی

سایزبندی مهره نیمه شش گوش

سایز این مهره ها بر اساس قطر بدنه، قطر رزوه، ضخامت سر و طول بدنه تعیین شده و بر اساس استانداردهای متریک و اینچ ارائه می شوند. از رایج ترین سایزبندی های مهره پرچی نیمه شش گوش می توان به M3، M4، M5، M6، M8، M10، M12، M14، M16، M18، M20 اشاره کرد. مشخصات فنی و ابعاد این مهره ها در جدول زیر قابل مشاهده هستند.

  جدول سایز مهره پرچ نیمه شش گوش

ویژگی های مهره پرچ نیمه شش ضلعی

  • مقاومت بالا در برابر نم و رطوبت و عوامل محیطی به دلیل بدنه فولادی ضد زنگ و روکش دار
  • تنوع بالا در سایزبندی و ساختار
  • دارای گشتارو بالا به دلیل سطح شش ضلعی
  • نصب آسان و سریع
  • جلوگیری از چرخش و خارج شده پیچ از سطح

کاربرد مهره پرچی نیمه شش گوش

  • صنعت خودروسازی و اتصال قطعات بدنه، صندلی‌ها، داشبورد و غیره
  • صنعت مبلمان سازی
  • صنعت تولید لوازم خانگی
  • صنعت ساختمان سازی اتصال درب‌ها، پنجره‌ها، سقف‌های کاذب
  • صنایع هوافضا، صنایع دریایی و کشتی سازی

قیمت مهره پرچی نیمه شش گوش

بر اساس جنس، سایزبندی و مقدار متریال به کار رفته در ساخت مهره های پرچی نیمه شش گوش قیمت آنها تعیین می گردد. علاوه براین، تعداد واسطه ها میان تولید کننده و خریدار و نوسان نرخ ارز از دیگر عوامل تاثیرگذار هستند. چون برخی از این مهره ها وارداتی بوده و نوسان نرخ ارز قیمت آنها را تغییر می دهد. برای استعلام قیمت مهره پرچی نیمه شش گوش در سایزهای مختلف می توانید با کارشناسان فروش نوین صنعت پارس تماس بگیرید.

خرید مهره پرچی نیمه شش گوش

تنوع بالای محصولات از نظر سایزبندی، جنس، کیفیت تضمین شده و قیمت مناسب از مهم ترین ویژگی های محصولات نوین صنعت پارس به شمار می روند. برای خرید این مهره ها و ثبت سفارش عمده می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس گرفته و از مشاوره رایگان نیز استفاده کنید.