واشر شانه ای

shoulder washer

واشر شانه‌ ای shoulder washer نوعی واشر عایق است که دارای بخشی استوانه‌ای شکل یا شانه است که نقش مهمی در عایق بندی دارد. این واشرها معمولاً از موادی مانند استیل، فولاد روکش دار، پلاستیک، نایلون یا فایبر ساخته می‌شود و برای عایق‌سازی بست‌ها (مانند پیچ‌ یا مهره‌) از قطعات اطراف به کار می‌رود و از تماس الکتریکی جلوگیری کرده و حفاظت مکانیکی ایجاد می‌کند.

دسته ها:
استعلام قیمت و خرید عمده و خرد

ویژگی های واشر شانه ای

یکی از مهم ترین ویژگی های واشر شانه ای، ارتفاع زیاد در بخش استوانه ای آن است که با ایجاد فاصله از آسیب به پیچ زیرین جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عایق‌بندی: از ایجاد تماس الکتریکی بین قطعات فلزی و سایر اجزا جلوگیری می‌کند.
  • بخش شانه‌ای به متمرکز شدن بست کمک می‌کند و از فرسایش یا آسیب به مواد نرم‌تر جلوگیری می‌کند.
  • واشر می‌تواند لرزش‌های جزئی را جذب کند و در مونتاژهای حساس الکترونیکی یا مکانیکی مفید باشد.
  • این واشر فاصله‌ای بین بست و سطحی که به آن متصل می‌شود ایجاد کرده و هم عایق‌بندی الکتریکی و هم جداسازی مکانیکی فراهم می‌کند.

سایزبندی واشر شانه ای

تفاوت های موجود در انواع واشرهای شانه ای در قطر درونی و بیرونی فلنج و همچنین ارتفاع بخش بیرونی و ارتفاع کلی واشر است. در جدول زیر ساختار و سایزبندی های مختلف این واشر را می توانید مشاهده کنید:

سایزبندی واشر شانه ای

کاربرد واشر شانه ای

با توجه به ساختار منحصر به فرد و ارتفاع زیاد استوانه آن، این واشرها در صنایع متعددی استفاده می شوند که اصلی ترین آنها عبارتند از:

  • در مدارهای الکتریکی، ترانسفورماتورها و سایر اجزای الکتریکی برای جلوگیری از اتصال کوتاه استفاده می‌شود.
  • در مونتاژهای حساس که به عایق‌بندی یا نصب دقیق نیاز دارند، از واشر شانه‌ای برای حفاظت و تنظیم استفاده می‌شود.

قیمت واشر شانه ای

واشر شانه ای در جنس ها و سایزهای متعددی تولید شده و به همین دلیل قیمت های متنوعی دارد. در تعیین قیمت واشر شانه ای فاکتورهایی از قبیل جنس، سایز و ضخامت و ارتفاع و نوع روکش به کار رفته در آنها نقش دارد. برای استعلام قیمت می توانید با کارشناسان فروش نوین صنعت پارس تماس بگیرید.

خرید واشر شانه ای

برای خرید واشر شانه ای استیل و فولادی روکش دار در سایزهای مختلف می توانید محصولات نوین صنعت پارس را انتخاب کنید. این مجموعه نه تنها تولیدکننده واشر شانه ای است، بلکه به عنوان تامین کننده نیز در این زمینه فعالیت دارد. لذا کافیست سفارش خود را به صورت عمده یا خرد ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان آن را در محل مورد نظر تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید واشر شانه ای می توانید از طریق راه های ارتباطی پایین صفحه با کارشناسان فروش نوین صنعت پارس تماس بگیرید.