واشر قفلی دندانه دار خارجی (واشر خورشیدی خاردار)

External Toothed Lock Washer

واشر قفلی دندانه دار خارجی (External Toothed Lock Washer) یا واشر خورشیدی خاردار و ستاره ای، نوعی واشر فلزی بوده و لبه‌های آن دارای دندانه‌هایی برجسته رو به بیرون است. این دندانه‌ها در زیر سر پیچ یا مهره قرار گرفته و با ایجاد اصطکاک بین سطوح، از شل شدن ناخواسته اتصال جلوگیری می‌کنند. واشر خورشیدی خاردار در سایزهای M1.7 تا M31 تولید می شود. نوین صنعت پارس تولیدکننده و تامین کننده واشر قفلی دندانه دار فولادی، آلومینیومی و گالوانیزه بوده و محصولات خود را با قیمت مناسب به صورت عمده به فروش می رساند.

دسته ها: ,
استعلام قیمت و خرید عمده و خرد

مشخصات فنی واشر قفلی دندانه دار خارجی

بعد از محکم شدن مهره در زیر پیچ، برای جلوگیری از شل شدن آنها در صورت لرزش زیاد قطعات، دندانه های اجرا شده در لبه خارجی واشر به کار می روند. این دندانه ها در زیر مهره فرو رفته و از تکان خوردن و حرکت و باز شدن آنها جلوگیری می کنند. علاوه بر طراحی منحصر به فرد، متریال به کار رفته در این واشرها نیز تاثیر زیادی در استحکام آنها دارد.

واشر قفلی دندانه دار خارجی با متریال استیل، فولاد ضد زنگ و آهن روکش دار در ابعاد و سایزهای متنوع تولید می شود. برای بالا بردن مقاومت واشر در تمام شرایط روکش گالوانیزه گرم، سرد و داکرومات به کار می رود.

انواع واشر خورشیدی خارجی

از نظر ساختار کلی و میزان انحنا و تخت بودن سطح واشر می توان این گروه از انواع واشر قفلی را به دو دسته کلی زیر تفسیم بندی کرد:

  • واشر خورشیدی خاردار 6798 A: دارای سطح مقطع تخت با دندانه هایی در لبه بیرونی
  • واشر ستاره ای یا خورشیدی مقعر 6798J: دارای انحنا در سطح مقطع بوده و در قسمت مرکزی به شکل مقعر هستند. دندانه های این واشرها در قسمت پایین سطح مقعر اجرا می شود.

جدول مشخصات و سایزبندی واشر قفلی خاردار

استاندارد به کار رفته در این واشرها 6798A بوده و ابعاد و سایزبندی آن در جدول زیر قابل مشاهده است:

جدول مشخصات و سایزبندی واشر خورشیدی

قیمت واشر قفلی دندانه دار خارجی

مهم ترین عامل در تعیین قیمت واشر قفلی خاردار خارجی، جنس، ابعاد و ضخامت و نوع دندانه های آن است. از نظر شکل دندانه ها این واشرها با هم تفاوت زیادی دارند و میزان مقاومت آنها نیز بر همین اساس با هم فرق دارد. علاوه براین، جنس و متریال به کار رفته در واشر و نوع روکش ها نیز تاثیر زیادی در این زمینه دارند. برای استعلام قیمت واشر خورشیدی می توانید با کارشناسان فروش نوین صنعت پارس تماس بگیرید.

خرید واشر قفلی دندانه دار خارجی

به دلیل تنوع زیاد در این محصولات از نظر جنس و سایز و تفاوت هایی که در نوع کاربرد آنها وجود دارد، کارشناسان نوین صنعت پارس امکان مشاوره رایگان را فراهم کرده اند. همچنین لازم به ذکر است، خرید واشر ستاره ای خاردار به صورت عمده قابل انجام بوده و برای ثبت سفارش خود لازم است با بخش فروش تماس بگیرید. بلافاصله بعد از ثبت سفارش، محصول مورد نظر با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب ارسال خواهد شد.

تولید و تامین واشر قفلی دندانه دار خارجی

تیم نوین صنعت پارس متشکل از مهندسین و تکنسین های این حوزه بوده و بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید واشر قفلی دندانه دار خارجی در شکل های مختلف را انجام می دهند. علاوه بر این محصولات، نوین صنعت پارس تامین کننده واشر قفلی دندانه دار از بهترین برندهای دنیا است و بدون واسطه آنها را به سراسر ایران ارسال می کند.