واشر قفلی دندانه دار داخلی (واشر ناخنی)

INTERNAL TOOTH LOCK WASHER

واشر قفلی دندانه دار داخلی یا واشر ناخنی استیل و فولادی با روکش گالوانیزه سرد، گرم و داکرومات یکی از مقاوم ترین اتصالات بوده و از حرکت و لغزش پیچ و مهره جلوگیری می کند. دندانه های داخلی واشر زیر پیچ و مهره قرار گرفته و به همین دلیل مقاومت آنها را افزایش می دهد. این واشرها با استاندارد DIN 6797J در گرید و سایزهای مختلف تولید شده و در نوین صنعت پارس ارائه می شوند.

دسته ها: ,
استعلام قیمت و خرید عمده و خرد

مشخصات فنی واشر قفلی دندانه دار داخلی

واشر ناخنی DIN 6797J مانند اغلب واشرها از حلقه دایره ای تشکیل شده و مرکز آنها دندان دار رو به داخل است. در زمان قرار گرفتن واشر بین پیچ و مهره، دندانه های آن زیر مهره و پیچ را بسیار محکم می گیرند. به همین دلیل در دستگاه هایی که لغزش و لرزش بالایی دارند، این قطعه مانع از باز شدن پیچ و حرکت مهره می شود. واشر دندانه دار داخلی دارای تنوع بالایی از نظر گرید و سایزبندی است. در طراحی و ساخت این قطعات فاکتورهایی از قبیل ارتفاع و تعداد دندانه ها، قطر داخلی و خارجی و ضخامت اهمیت بالایی دارد. در نهایت با توجه به نوع پیچ و اندازه رزوه ها می توان واشر ناخنی در ابعاد و سایز مناسب را انتخاب کرد.

انواع واشر ناخنی

علاوه بر تفاوت های موجود در قطر داخلی و خارجی و سایر مشخصات فنی، این نوع از واشر قفلی از نظر جنس نیز با هم متفاوت هستند. بر اساس متریال به کار رفته می توان این واشرها را در دو گروه زیر دسته بندی کرد:

  • واشر ناخنی استیل: یکی از مقاوم ترین نوع واشر بوده و کاملا ضد زنگ است. استنلس استیل به کار رفته در این واشر باعث افزایش مقاومت و استحکام قطعه شده و در اثر ضربه و تماس با مواد خورنده و شیمیایی دچار پوسیدگی و ترک و شکست نمی شود.
  • واشر ناخنی فولادی روکش دار: در این گروه از واشر دندانه دار داخلی از فولاد استفاده می شود. برای بالا بردن مقاومت آنها در برابر عوامل محیطی، مواد خورنده و نم و رطوبت در نهایت واشر روکش دار می شود. روکش های به کار رفته در این واشرها گالوانیزه سرد، گرم و داکرومات است.

جدول سایزبندی واشر دندانه دار داخلی

جدول سایزبندی واشر دندانه دار داخلی

قیمت انواع واشر دندانه ای داخلی

قیمت واشر ناخنی بر اساس جنس، سایز و برند تولیدکننده محاسبه می شود. برخی از این قطعات وارداتی بوده و برند تولیدکننده و نوسان نرخ ارز به شدت قیمت آنها را تحت تاثیر قرار می دهند. نوین صنعت پارس تولیدکننده واشر دندانه دار داخلی بوده و به همین دلیل بدون واسطه محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه می کند.

تولید و تامین انواع واشر ناخنی

گروه نوین صنعت پارس با بیش از 20 سال سابقه فعالیت، تولید واشر دندانه دار داخلی را با بهترین متریال استیل و فولاد انجام داده و تمام استانداردها در آنها رعایت شده اند. به همین دلیل تمام محصولات دارای تضمین کیفیت بوده و در صنایع مختلف از جمله خودروسازی، نفت و پتروشیمی و سایر صنایع کاربرد دارند. علاوه بر محصولات تولید شده توسط این مجموعه، امکان تامین واشر ناخنی از سایر برندهای داخلی و خارجی نیز وجود دارد.

خرید انواع واشر دندانه دار داخلی

برای خرید واشر ناخنی یا دندانه دار داخلی کافیست با کارشناسان فروش نوین صنعت پارس تماس بگیرید. بعد از انتخاب محصول مورد نظر می توانید سفارش خود رابه صورت عمده ثبت کرده و در هر نقطه از ایران که تمایل دارید آن را تحویل بگیرید. جهت انتخاب بهتر قطعه، کارشناسان نوین صنعت پارس قبل از خرید مشاوره رایگان ارائه می دهند.