واشر مربعی یا واشر چهارگوش DIN 436

Square Washer

واشر مربعی یا واشر چهارگوش (Square Washer) نوعی واشر است که به شکل مربع و صفحه نازک با یک سوراخ در وسط آن ساخته می‌شود. با دلیل تخت بودن صفحه، واشرهای چهارگوش فشار را در بخش های مختلف پراکنده کرده و از آسیب به پیچ و مهره جلوگیری می کنند. این واشرها از جنس‌های مختلفی مانند فولاد و استیل در سایزهای مختلف بر اساس استاندارد DIN 436 تولید می شود. مدل های فولادی با روکش گالوانیزه گرم، سرد و داکرومات ارائه شده و مقاومت بالایی دارند. انواع واشر مربعی با قیمت مناسب در سایزهای مختلف در نوین صنعت پارس به صورت عمده قابل ارائه است.

دسته ها:
استعلام قیمت و خرید عمده و خرد

انواع واشر مربعی

ساختار این نوع واشر از مربع تخت تشکیل شده و مرکز آن برای عبور پیچ سوراخ است. فشار سطح بالایی به واشر برخورد کرده و در بخش های مختلف پراکنده شده و از آسیب به مهره زیرین جلوگیری می کند. به همین دلیل از این واشرها در بسیاری از صنایع با پیچ و مهره های مختلف استفاده می شود. انواع واشر چهارگوش را بر اساس متریال به کار رفته در آنها می توان به دو گروه زیر دسته بندی کرد: واشر مربعی استیل: در این واشرها از اتنلس استیل استفاده شده و دارای مقاومت بالا در برابر تماس با مواد خورنده، نم و رطوبت و فشار هستند. واشر مربعی فولادی روکش دار: در این واشرها از فولاد کربنی استفاده شده و برای ضد زنگ شدن آنها از روکش گالوانیزه گرم، سرد و داکرومات استفاده میشود. در طراحی و ساخت واشرهای چهارگوش مربعی استاندارد DIN 436 یا UNI6596 استفاده شده است.

جدول سایزبندی واشر مربعی

سایزبندی این واشرها بر اساس قطر داخلی، قطر کل و ضخامت بدنه تعیین می گردد. در جدول زیر انواع سایزبندی این واشرها ارائه شده است:

جدول سایز واشر چهارگوش مربعی

قیمت واشر چهارگوش

عوامل متعددی در تعیین قیمت واشر چهارگوش مربعی نقش دارند. یکی از مهم ترین این فاکتورها سایز، ضخامت و جنس است. هر اندازه سایز واشر بیشتر باشد، متریال بیشتری در آنها به کار رفته و بر همین اساس قیمت افزایش پیدا می کند. علاوه براین، جنس واشر و نوع روکش به کار رفته در آنها نیز عامل دیگری در قیمت گذاری هستند. واشرهای استنلس استیل مربعی قیمت بالاتری نسبت به نوع فولادی روکش دار دارند. با توجه به اینکه نوین صنعت پارس تولیدکننده و تامین کننده واشر چهارگوش است، محصولات خود را بدون واسطه با قیمت مناسب عرضه می کند. جهت استعلام قیمت می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

تامین و فروش واشر مربعی

برای خرید واشر مربعی فولادی و استیل از تولیدکننده بدون واسطه، کافیست سفارش خود را در نوین صنعت پارس ثبت کنید. ما در این مجموعه تنوع بالایی از واشرهای باکیفیت را با قیمت تولیدکننده به صورت عمده به سراسر ایران ارسال می کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق راه های ارتباطی پایین صفحه تماس بگیرید.