پیچ چشمی خودکار

Automatic eye bolt

پیچ چشمی خودکار یکی از انواع پیچ چشمی است که با بدنه استیل و فولادی بسیار مقاوم در سطوح مختلف فرو رفته و برای آویز کردن اجسام استفاده می شود. بدنه این پیچ ها از دو بخش حلقه و استوانه نوک تیز رزوه شده تشکیل شده و از نظر ابعاد و سایز تنوع زیادی دارند. از مهم ترین ویژگی های این پیچ ها می توان به مقاومت و استحکام بالا و قابلیت فرو رفتن در سطوح مختلف اشاره کرد. نوین صنعت پارس تولیدکننده پیچ چشمی خودکار با قیمت مناسب بوده و به صورت عمده و خرد می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

دسته ها: ,
استعلام قیمت و خرید عمده و خرد

انواع پیچ چشمی خودکار

با توجه به اینکه این نوع از پیچ بیشتر برای آویز کردن اجسام کاربرد دارند، لذا باید از نظر مقاومت و استحکام در سطح بالایی باشند. بر همین اساس پیچ های چشمی خودکار اغلب با استنلس استیل و فولاد ضد زنگ تولید می شوند. متریال استیل تاثیر زیادی بر بالا بردن مقاومت و استحکام پیچ داشته و از خوردگی با مواد شیمیایی و نم و رطوبت جلوگیری می کند. پیچ های تولید شده با فولاد کربنی و آهن برای بالا بردن مقاومت آنها در برابر تماس با مواد خورنده و شیمیایی با گالوانیزه سرد، گرم و داکرومات روکش دار می شوند. علاوه براین، برخی از این پیچ ها از جنس برنج هستند.

سایز پیچ چشمی خودکار

سایزبندی این پیچ ها بر اساس طول بخش رزوه شده، قطر داخلی و شعاع حلقه آن انجام می شود. در جدول زیر سایز پیچ چشمی خودکار را می توانید مشاهده کنید:

سایز پیچ چشمی خودکار

کاربرد پیچ چشمی خودکار

  • اتصال کابل، زنجیر و طناب به سطوح چوبی و بتنی
  • آویز کردن اشیاء
  • آویز کردن و نصب چراغ های سبک
  • آویز کردن گلدان و ابزارهای مختلف از سقف و دیوار

قیمت پیچ چشمی خودکار

مهم ترین فاکتور در محاسبه قیمت پیچ چشمی خودکار ابعاد و سایز و جنس آنها است. برخی از پیچ های ارزان موجود در بازار با متریال بسیار بی کیفیت تولید شده و به همین دلیل قیمت آنها در سطح پایینی قرار دارد. محصولات نوین صنعت پارس با متریال بسیار باکیفیت و ضدزنگ تولید شده و با حذف واسطه های فروش با قیمت مناسب ارائه می شود. برای استعلام قیمت می توانید با کارشناسان فروش نوین صنعت پارس تماس بگیرید.

خرید پیچ چشمی خودکار

برای خرید پیچ چشمی خودکار استیل و فولادی ضد زنگ در تمام سایز و گریدهای استاندارد می توانید محصولات نوین صنعت پارس را انتخاب کنید. این پیچ ها براساس استانداردهای بین المللی تولید شده و همگی دارای تضمین کیفیت هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید می توانید با کارشناسان فروش نوین صنعت پارس تماس بگیرید.